Jakość obsługi klienta a budowanie marki studia fryzjerskiego

Porady Eksperta

Otwierając własny salon fryzjerski, zazwyczaj mamy już wyobrażenie tego, jakie miejsce chcemy stworzyć dla naszych klientów; jakich warto- ści poprzez swoje usługi chcemy im dostarczać. Sama wyobrażając sobie swój salon, zawsze marzyłam o miejscu wypełnionym zachwyconymi klientkami. Kiedy rozpoczy- nałam swój biznes, zdefiniowa- łam swoje wartości i jak mantrę powtarzałam: „cenię sobie jakość, dlatego STAWIAM NA JAKOŚĆ”. Tobie też polecam to zrobić. Określ cechy i potrzeby swojego idealnego klienta. W ten sposób uzyskasz odpowiedź na pytanie, na jakim poziomie powinnaś/powinieneś realizować usługi. Od razu postaw sobie poprzeczkę wysoko, jeśli Twoim celem było i jest oferować usługi na najwyższym poziomie. Bazując na moim doświadczeniu, obserwując fryzjerów i rozmawiając z nim na szkoleniach, stwierdzam, że dobra jakość usługi fryzjerskiej to nie wszystko, by zadowolić klienta. Za kompletność usługi odpowiada również perfekcyjna obsługa.

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy