BRANŻA BEAUTY IDZIE PO WIĘCEJ I STAWIA NA PROFESJONALNĄ PROMOCJĘ I OBSŁUGĘ W SIECI

Edukacja
Dla branży beauty rok 2020 nie był sprzyjający. Konsekwencje obostrzeń wprowadzonych na czas pandemii spowodowały duże ograniczenia w możliwości świadczenia usług lub całkowicie je zamknęły. Na rynku kosmetyczno-fryzjerskim funkcjonują głównie małe salony, często jedno- lub kilkuosobowe, które opierają działalność niemal wyłącznie na grupie stałych i lojalnych klientów. Zarobione dzięki temu pieniądze inwestują w materiały, sprzęt lub szkolenia przy często zerowym nakładzie na działania reklamowe. Wszystko to z uwagi na potencjalnie wysokie koszty. By rok 2021 był lepszy, a konfrontacja z dużymi sieciami i franczyzami bardziej wyrównana, małe salony winny nieustannie podnosić jakość swoich usług, dbać o stałych klientów i zdobywać nowych. To, co robisz w sieci jako salon i osoba go reprezentująca widzi większość Twoich klientów. A o sile reklamy oraz potencjale social mediów obecnie nie trzeba już nikogo przekonywać. Co więc zrobić by konkurować z największymi, być widocznym oraz nie popełniać błędów w sieci?

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy