Co musisz wiedzieć, projektując dobrą koloryzację w tonacjach chłodnych? Dlaczego personalizacja oraz edukacja klienta są kluczem do profesjonalizmu? W dzisiejszym artykule odpowiemy sobie na te wszystkie pytania i przeanalizujemy sobie proces tworzenia efektownych odcieni chłodnego blondu na włosach Twojej klientki. Poznasz moje wnioski i spostrzeżenia, które mam nadzieję- z sukcesem wprowadzisz w swoje codzienne działanie. Zaczynamy!
Czytaj więcej
Dział: Edukacja
Bądźmy szczerzy. Każdy jest w stanie rozjaśnić włosy, lecz nie każdy potrafi wykreować perfekcyjne refleksy lived-in color do złudzenia naśladujące naturalne rozjaśnienia niczym muśnięte kalifornijskim słońcem z efektem włosów zdrowszych niż kiedykolwiek wcześniej. Brzmi fenomenalnie, prawda? Teraz i Ty możesz dołączyć do grona nowoczesnych fryzjerów operujących topowymi technikami w rozjaśnianiu.
Czytaj więcej
Program przygotuje Cię do samodzielnej pracy w charakterze asystenta kolorysty lub młodszego kolorysty.
Czytaj więcej
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie z zakresu szkolenia salonowego.
Czytaj więcej
Koloryzacja bez amoniaku nigdy nie była tak prosta!
Czytaj więcej
Poznaj nową formułę krycia siwych włosów!
Czytaj więcej
Poznaj kwasową koloryzację Shades EQ, której wydaje się, że jest odżywką!
Czytaj więcej
31.05.21r. - kolekcja Wiosna/Lato 2021
Czytaj więcej
Serdecznie zapraszamy Cię na SZKOLENIE LIVE, które poprowadzi Małgorzata Wróblewska, wieloletnia edukatorka Matrix.
Czytaj więcej
Dla branży beauty rok 2020 nie był sprzyjający. Konsekwencje obostrzeń wprowadzonych na czas pandemii spowodowały duże ograniczenia w możliwości świadczenia usług lub całkowicie je zamknęły. Na rynku kosmetyczno-fryzjerskim funkcjonują głównie małe salony, często jedno- lub kilkuosobowe, które opierają działalność niemal wyłącznie na grupie stałych i lojalnych klientów. Zarobione dzięki temu pieniądze inwestują w materiały, sprzęt lub szkolenia przy często zerowym nakładzie na działania reklamowe. Wszystko to z uwagi na potencjalnie wysokie koszty. By rok 2021 był lepszy, a konfrontacja z dużymi sieciami
i franczyzami bardziej wyrównana, małe salony winny nieustannie podnosić jakość swoich usług, dbać o stałych klientów i zdobywać nowych. To, co robisz w sieci jako salon i osoba go reprezentująca widzi większość Twoich klientów. A o sile reklamy oraz potencjale social mediów obecnie nie trzeba już nikogo przekonywać. Co więc zrobić by konkurować
z największymi, być widocznym oraz nie popełniać błędów w sieci?
Czytaj więcej