EWOLUCJE MENEDŻERSKIE Terminarz i Karta Klienta – czyli jak rozpocząć profesjonalną obsługę klienta i zwiększyć przychody salonu fryzjerskiego?

Edukacja
„Przychodzi baba do lekarza” – któż z nas nie zna tych dowcipów? I co lekarz robi? Otwiera kartę klienta, zapoznaje się z adnotacją z dotychczasowych wizyt i… analogicznie u fryzjera; przychodzi klientka do salonu fryzjerskiego, a fryzjer zanim przystąpi do jej obsługi, wcześniej zapoznaje się z informacją na jaką usługę dana klientka przychodzi (Terminarz) i co dotychczas robiła w salonie (Karta Klienta). Tak przygotowany, oczekuje na klientkę w pobliżu recepcji.

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy