Jak zbudować własną markę?
Budowanie marki ma ogromne znaczenie zarówno w przypadku małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Marka to twarz firmy, jej charakter i osobowość. To właśnie ona wyróżnia Twój biznes spośród setek innych w branży.
Na wizerunek Twojej firmy składają się nie tylko elementy zaplanowane przez Ciebie – takie jak logo czy slogan – ale także wszelkie skojarzenia i doświadczenia klientów związane z Twoim salonem. Choć nie posiadasz mocy wpływania na myśli innych ludzi, nie pozostajesz w tej kwestii bezradny. To przecież od Ciebie – od Twoich działań i podejścia do klientów – zależy, jakie emocje będzie budzić w nich wzmianka o Twojej firmie.
Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Załóż bezpłatne konto
Zaloguj się