Czego nie robić w social mediach, aby nie odstraszać klientów a ich przyciągać?

Porady Eksperta
Kiedy tworzysz posty na Facebooka i Instagrama, to z pewnością czasem się zastanawiasz: „czy przypadkiem nie robię czegoś źle”? Jeżeli inni mają dużo lajków i komentarzy, to dlaczego u mnie jest ich tylko 5? Możesz także czasem zwątpić, czy to wszystko ma sens, kiedy klienci i tak nie chcą nawet polubić fanpage’a lub zaobserwować Twojego Instagrama. Wątpliwości mogą się mnożyć, jedno jest jednak pewne – social media to główne źródło pozyskiwania klientów. Nawet gdy komuś polecono już Twoje usługi, to chętniej z nich skorzysta, gdy zobaczy profesjonalny salon i eksperta na Facebooku czy Instagramie. Dlatego przeczytaj 5 punktów, które podpowiedzą Tobie, czego nie robić w social mediach, by niechcący sobie nie szkodzić:

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy